Minu ostukorv
0 objekt (id)

0
Ostukorv on tühi
Igale lähetatud tellimusele antakse jälgimisnumber. Kui sisestate selle numbri Venipaki jälgimislehele (https://venipak.com/ee/), saate teada, kus teie pakk täpselt asub.
Kui olete valinud kullerteenuse, saate tarnepäeva hommikul iga 1 tunni tagant SMS-i selle kohta, millal teie pakk Venipaki kaudu kohale toimetatakse. Kui teie pakk toimetatakse Venipaki vastuvõtupunkti, saate SMS-i kohe, kui teie pakk on iseteenindusterminalis kätte toimetatud.
Kui teie tellimus ei ole veel välja saadetud, võtke meiega ühendust. Kui teie tellimus on juba lähetatud, saate Venipakilt tarnekuupäevale eelneval õhtul SMS-i, kus on link, mille kaudu saate oma saadetist hallata. Saate oma saadetist hallata ja muuta oma tarneaadressi, suunata oma saadetise ümber Venipak Pickup Postkontorisse või muuta tarnekuupäeva.
Paki kahjustumise või kaotsimineku korral peaks paki saaja võtma ühendust Fera24.ee-ga. Paki kahjustumise või kaotsimineku nõude esitab saatja.
Kuhu pöörduda, kui ma ei ole rahul saadetise kvaliteedi või kulleri tööga? Venipak tervitab teie tagasisidet. Kommentaarid ja ettepanekud aitavad meil end parandada. Võite võtta ühendust Venipaki klienditeenindusega.
Kui olete saanud kahjustatud sisuga paki, peaks paki saaja võtma ühendust saatjaga ja teatama paki kahjustusest. Paki kahjustumise või kadumise korral esitab nõude saatja.
Kui te arvate, et pakendi sees olevad esemed on kahjustatud, on teil õigus pakist keelduda. Kui näete, et paki on väliselt kahjustatud, kuid sisemine kaup ei ole kahjustatud, võite paki vastu võtta ja paluda kulleril täita vastuvõtuprotokoll. Paki saatjat teavitatakse siis paki sees olevate kaupade võimalikest kahjustustest.
Venipak Pickup Point säilitab pakke 5 kalendripäeva alates paki kättesaamise päevast.