TASUTA kohaletoimetamine
tellimusele alates 45 EUR
TAGASTUSGARANTII
30 PÄEVA JOOKSUL!

Käesolevad reeglid on esitatud ja kättesaadavad veebilehel www.fera.ee ning väljatrükitud kujul ettevõtte Fera Sp z o.o. käes aadressil CHABROWA, nr 4, 52-200 Wysoka  Polska

 

 Müüjaga saab ühendust võtta:

  1. e-posti teel: info@fera.ee
  2. telefoni teel+372 69 914 49  tööpäeviti Müüja tööajal (10:00-14:00).

 

KAUBA OSTU-MÜÜGIREEGLID FERA.EE E-POES

 

  • 1 KASUTATUD TERMINID
  1. REEGLID - Kauba ostu-müügireeglid Fera.ee e-poes.
  2. MÜÜJA - E-pood FERA.EE, mis tegutseb veebilehel www.fera.ee, kuulub Leedu Vabariigi asutuse VĮ „Registrų centras" alla, juriidilise isiku registri Vilniuse filiaalis registreeritud juriidilisele eraisikule UAB „Etina“, juriidilise isiku kood 304013375, käibemaksukohuslase number LT100009402418, registreeritud tegutsemisaadress CHABROWA, nr 4, 52-200 Wysoka  Polska (edaspidi müüja) tegeleb kommertstegevusega lemmikloomatoodete internetis müümise vallas.
  3. OSTJA – 1) teovõimeline füüsiline isik, st täisealiseks saanud isik, kelle teovõimet ei piirata kohtumäärusega; 2) alaealine vanuses 14–18, kellel on vanemate või eestkostjate nõusolek, välja arvatud juhul, kui ta on emantsipeeritud; 3) juriidiline isik; 4) kõigi eespool nimetatud isikute nõuetekohaselt volitatud esindajad.
  4. TARBIJA – Klient, füüsiline isik, kes viib müüjaga tehingut läbi ning ei ole müüja tegevusega otseselt seotud.
  5. KONTO - Ostja registreerimise tulemus müüja veebisaidil Fera.ee, mis nõuab käesolevate reeglite aktsepteerimist, on ostja isikuandmete kogum, mis võimaldab ostjal esitada tellimuse, kontrollida tellimuse olekut ning muuta või kinnitada ostja kontaktandmeid.
  6. KAUP / TOOTED – Müüja veebilehel kuvatavad esemed, mida ostja saab tellimust esitades tellida.
  7. POOD – veebipõhine teenus, mida haldab müüja ja mis tegutseb veebilehel www.fera.ee ning mis on korraldatud kaugsüsteemi kaudu ostu-müügilepingu sõlmimiseks.
  8. TELLIMUS – ostja kinnitus, mis näitab tellitud toodete liiki ja kogust ning on otseselt seotud müüjaga lepingu sõlmimisega poe kaudu.
  9. LEPING – distantsilt sõlmitud ostu-müügileping, mis on sõlmitud kasutades ainult sidevahendeid, sealhulgas e-kirju ja poe veebisaidil olevaid vorme, milles on sätestatud ostja ja müüja õigused ja kohustused, kauba ostmise ja selle eest tasumise tingimused, tarne ja tagastamise kord, ostja ja müüja vastutus ning muud ostmisega seotud sätted.

 

Iga ostja kohustub reeglitega tutvuma ja neid täitma. Reeglitega nõustumine on kohustuslik iga kord enne tellimuse kinnitamist.

 

  • 2 ÜLDSÄTTED

 

 

  1. Tellimuse esitamise eeltingimus on kinnitus, et ostja on tutvunud reeglite ja privaatsuspoliitikaga ning nõustub nendega. Ostja saab nendega tutvuda  https://fera.lt/prekiu-pirkimo-pardavimo-taisyklos (Reeglid) ja  https://fera.lt/privatumo-politika (Privaatsuspoliitika). Reeglid saab alla laadida [link PDF-versioonile].
  2. Poe tõhusaks kasutamiseks, sealhulgas pakutava tootevaliku sirvimiseks ja tellimuste esitamiseks, on vaja internetiühendusega arvutit, mis vastab järgmistele miinimumnõuetele: protsessori minimaalne sagedus 1 GHz, videokaart vähemalt 512 MB mäluga ja õigesti konfigureeritud veebibrauser (nt Internet Explorer >8, Mozilla Firefox, Google Chrome >17, Opera, Safari) või mõni muu ümbersuunamisseade, mis võimaldab poe pakutavaid vorme nõuetekohaselt täita.
  3. Poest ostmiseks peab ostjal olema toimiv e-posti aadress.
  4. Poe kasutajatel on keelatud teha mis tahes toiminguid, mis võivad avaldada negatiivset mõju poe nõuetekohasele toimimisele, sealhulgas esitada ebaseaduslikku sisu.
  5. Poes müüdavad kaubad on täiesti uued, neil ei esine füüsilisi ega muid kahjustusi, kaupadele kehtib tootjagarantii, neid müüakse seaduslikult Leedu Vabariigi turul ja need vastavad kõigile Leedu Vabariigi seadustes ettenähtud nõuetele.
  6. Kõikide toodete hinnad poe veebilehel on näidatud eurodes ja kehtivad kuni laovarude lõppemiseni.
  7. Müüja jätab endale õiguse muuta hindu ja tooteinfot, esitada uut teavet, eemaldada teatud tooted poest ning tühistada kõik reklaamkampaaniad ja väljamüügid. Eelmainitud õigused ei kehti tellimustele, mis esitati enne hinna, reklaamkampaaniate või müügitingimuste muutmist või tühistamist. Kampaaniate või väljamüükide ajal, kus kauba kogus on piiratud, täidetakse tellimusi nende esitamise järjekorras kuni kauba lõppemiseni.
  8. Konto loomise hetkel sõlmib ostja müüjaga elektroonilise teenindamise lepingu ainult ostja konto haldamiseks, et tagada ostja jaoks teenuste täielik funktsionaalsus.
  9. Ostja sõlmib tellimuse vormistamise ajal müüjaga elektroonilise teenindamise lepingu, mis sõlmitakse kuni tellimuse ostjale üleandmiseni, või kuni protseduurini, mis tuleneb ostja õigusest leping katkestada, või kuni ostja kaebuse menetlemise lõpuni reeglite 8. punktis ettenähtud korras.

 

  • 3 TELLIMUSE ESITAMINE

 

 

  1. Poes saab tellimusi esitada järgmistel viisidel:
    1. Poe veebilehel www.fera.ee, täites tellimuse vormi veebis nõuetekohaselt;
    2. telefoni teel - helistage telefonil  info@fera.ee kõne hind vastavalt teie operaatori poolt kehtestatud tariifidele) tööpäeviti 10:00 - 14:00. Tellimuse vastuvõtmise ajavahemik telefoni teel võib perioodiliselt pikendada;
    3. saates e-kirja tellitava kauba ja soovitud kogustega aadressile: info@fera.ee
  2. Ostja kinnitab tellimuse kinnitamisega, mis on üks käesoleva jaotise punktis 1 nimetatud meetoditest, et soovib sõlmida müüjaga lepingu tellimuses näidatud kauba ostmiseks. Lepingu sõlmimise fakt on kirjeldatud käesoleva peatüki punktis 10.
  3. Ostja peab igal ülaltoodud viisil tellimuse vormistamisel esitama õiged isikuandmed, mis võimaldavad esitatud tellimuse kohale toimetada, täpsemalt nimi, aadress, e-posti aadress, telefoninumber ja tarneaadress, kui viimane ei kattu ostja aadressiga.
  4. Tellimuse nõuetekohaseks esitamiseks peab ostja:
    1. nõustuma poe reeglite ja privaatsuspoliitikaga;
    2. valima soovitud kaubad ja teenused;
    3. esitama käesoleva peatüki lõikes 3 nimetatud andmed;
    4. valima makseviisi.
  5. Nõuetekohaselt esitatud tellimus on seotud ostja kohustusega selle eest tasuda.
  6. Ostja võib esitada tellimuse ja soetada kauba ilma registreerimiseta, sooritades ostu poe külalisena, või täites enne tellimuse esitamist nõuetekohaselt registreerimisvormi konto loomiseks (esitades esmalt registreerimisvormis nõutavad isikuandmed: e-posti aadress - mida hiljem kasutatakse konto sisselogimiseks - ja parooli). Konto loomine toimub üks kord ning järgnevate tellimuste esitamine on ostjale hõlbustatud, selleks piisab, kui ostja sisestab oma kasutajatunnuse ja parooli. Ostja ei tohi oma parooli kolmandatele isikutele avaldada.
  7. Ostjal on enne tellimuse vormistamist võimalus leida soovitud tooted otsingu abil. Pärast soovitud toote valimist peab klikkima "Lisa ostukorvi". Ostja saab alati poodi naasta ja jätkata soovitud kauba valimist (klikkides "Jätka ostmist“). Ostja saab toote oma ostukorvist igal ajal eemaldada, klikkides ostukorvis toote nimetuse kõrval oleval "x"-l.
  8. Kui ostukorv on valmis, tuleb klikkida "Esita tellimus". Ostja peab seejärel esitama oma Tellimuse täitmiseks vajalikud andmed, kohaletoimetamise aadressi, valima soovitud kohaletoimetamise viisi ja makseviisi.
  9. Kui ostjal on juba konto, täidetakse tema andmed sisse logides automaatselt. Siiski võib ostja need alati üle vaadata, täiendada või muuta. Enne tellimuse kinnitamist peab ostja valima soovitud makseviisi. Kui tellimus esitatakse poes registreerumata, täidetakse tellimus vastavalt tellimusvormis näidatud andmetele.
  10. Leping loetakse sõlmituks hetkel, mil ostja saab müüjalt e-posti teel kinnituse tellimuse vastuvõtmisest. Müüja saadab kohe pärast lepingu sõlmimist, kuid mitte hiljem kui saadetis on välja saadetud (st üle antud kullerfirmale) ostjale kinnituse tellimuses sisalduvate toodete tüübi, koguse ja hinnaga, samuti makseviisi ja -kuupäevaga. See dokument kinnitab lepingu sõlmimist. Reeglitega nõustudes nõustub ostja saama tellimuse kinnituse mitte paberkandjal, vaid e-posti teel. Ostjal on õigus leping üles öelda.
  11. Müüja hakkab tellimust täitma pärast makse laekumist, välja arvatud juhul, kui ostja on makseviisiks valinud kättesaamisel tasumise. Kauba omandiõigus läheb ostjale üle alles pärast seda, kui müüja on saanud täieliku tasu ostja ostetud kauba eest. Kui müüja tuvastab, et ostja ei ole 10 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist tellimuse eest maksnud, on ostjal õigus tellimus tühistada sellest ostjat täiendavalt teavitamata. Tellimuse tühistamine ei kehti, kui ostja valis tellimuse eest tasumise kättesaamisel (nagu on näidatud käesoleva eeskirja peatüki 4 lõike 2 punktis c).

 

  • 4 HINNAD JA MAKSEVIISID

 

  1. Poes kuvatud toodete hind sisaldab kõiki sellele kohaldatavaid makse, tollimakse ja muid tootega seotud kulusid, sealhulgas käibemaksu (KM), välja arvatud toote kohaletoimetamise kulu ning muid makse, mis on ära toodud käesolevates reeglites allpool.
  2. Poes saab tellimuse eest tasuda järgmistel viisidel:
    1. Pangaülekandega müüja pangakontole. Selle makseviisi puhul ei kohaldu ostjale mingeid täiendavaid müüjapoolseid makse;
    2. Internetipanga kaudu Mistartango platvormil. Selle makseviisi puhul ei kohaldu ostjale mingeid täiendavaid müüjapoolseid makse;
    3. Maksmine kaardiga kullerile Selle makseviisi puhul peab ostja tasuma 1,60 EUR lisatasu.
  3. Ostja kohustub tasuma tellimuse lõpphinna, mis koosneb tellimuse kohaletoimetamise tasust ja valitud makseviisist.
  4. Tellimuse kohaletoimetamise tasu sõltub tellimuse väärtusest, seda näidatakse ostjale enne tellimuse esitamist ning see jääb muutumatuks tellimuse esitamise lõpuni. Kõik täiendavad ostjale kohalduvad maksud on ära näidatud enne tellimuse esitamist Poe veebilehel.
  5. Kohaletoimetamise tasu sõltub tellimuse lõppväärtusest (see koosneb kõikidest tellimuses olevate toodete hindadest ja makseviisist, kui valitud makseviisile kehtivad lisatasud)):
    1. Tellimused, mille lõppväärtus on suurem kui 45 EUR, toimetatakse kohale TASUTA;
    2. Tellimustele, mille lõppväärtus on väiksem kui 45 EUR, kohaldub lisatasu 4 või 6 EUR kohaletoimetamise eest.
  6. Maksetähtaeg pangaülekande puhul on 10 päeva alates tellimuse esitamisest. Kui makseviisiks on valitud tasumine kättesaamisel, tasutakse tellimuse eest kullerile kättesaamise ajal.
  7. Tellimuse eest tasumiseks loetakse:
    1. Pangaülekande puhul raha laekumine müüja pangakontole või internetipanga teavitus müüjale;
    2. Kättesaamisel tasumise puhul raha maksmine kullerile ja tellimuse vastuvõtmine kullerilt, kinnitades tellimuse saamist.

 

  • 5 TELLIMUSTE KOHALETOIMETAMINE

 

 

  1. Poes tehtud tellimused toimetatakse kohale Eesti Vabariigi territooriumil. Väljasaatmise ja kohaletoimetamise aeg on poes ära toodud iga toote juures.
  2. Väljasaatmise kuupäeva järgi jaotuvad tooted kolme gruppi:
    1. Toode saadetakse välja 1-3 päeva jooksul (arvestatakse vaid tööpäevi) alates tellimuse kinnitamise hetkest, mis on kirjeldatud 3 lõike 10 punktis;
    2. Toode saadetakse välja 3-5 päeva jooksul (arvestatakse vaid tööpäevi) alates tellimuse kinnitamise hetkest;
    3. Eritellimusel tooted saadetakse välja vastavalt ostjaga individuaalselt kokkulepitud ajale.
  3. Kõik tellimused saadetakse postiettevõtte Venipak kaudu. Tellimuse kohaletoimetamise peab kinnitama kuller (kirjalikult või elektrooniliselt). Kui ostja ei ole tellimuse kohaletoimetamise ajal kohal, võtab kuller saajaga ühendust ja lepib kokku sobivaima aja tellimuse kohaletoimetamiseks. Saadetist hoitakse 7 tööpäeva, mille lugemist alustatakse teisest ebaõnnestunud kohaletoimetamise katsest. Hoiustamisperioodi lõppedes tagastatakse saadetis müüjale.
  4. Kaup toimetatakse kohale 72 tunni jooksul alates väljasaatmisest (loetakse vaid tööpäevi), nagu on näidatud käesoleva peatüki 2 punktis.
  5. Ostjat teavitatakse tellimuse oleku muutumisest e-posti teel, sealhulgas ka tellimuse üleandmisest kullerfirmale (väljasaatmisest). Ostjal on võimalus jälgida oma tellimuse olekut, kasutades oma loodud kontot Poes.
  6. Ostja peab kauba kohaletoimetamise ajal kulleri juuresolekul võimalikult täpselt hindama kauba seisukorda ja selle vastavust esitatud tellimusele. Mis tahes rikkumise korral tuleb kulleri juuresolekul täita dokument, mis määratleb kauba kahjustused ja puudused. Kahjustuste korral tuleb kaup kullerile tagastada (kui tellimus koosneb mitmest tootest, tuleb tagastada vaid kahjustatud toode). Kahjustatud toodete saatmiskulud kannab müüja.
  7. Kui kahjustatud toode on müüjale tagastatud, vaatab müüja selle üle ning vahetab uue vastu, uus toode saadetakse ostjale müüja kulul. Kui kahjustusi märgatakse alles pärast kulleri lahkumist, tuleb järgida juhiseid, mis on esitatud peatükis Kaebused ja toodete tagastamine.
     
  • 6 GARANTII JA KOHUSTUSED

 

 

  1. Poes olevad tooted on uued ja neile kehtib tootja või maaletooja garantii. Garantii kestus sõltub toote tüübist ja tootjast. See on ära märgitud tootekirjelduses Poes ja garantiikaardil, mis antakse koos tootega.
  2. Kui ostja ei ole tarbija, ei kehti garantiikohustuse alusel müüja vastutus kauba füüsiliste puuduste eest.
  3. Veterinaarsööta tohib kasutada ainult retsepti alusel ja veterinaararsti järelevalve all. Veterinaartoodete kasutamisel peab veterinaari juures käima regulaarselt iga 6 kuu tagant või minema sinna kohe, kui looma tervis halveneb. Müüja ei vastuta veterinaarravimite väärkasutuse ega nende veterinaaripoolse heakskiiduta kasutamise tagajärgede eest.

 

  • 7 LEPINGU LÕPETAMINE
  1. Ostja, kes on ühtlasi tarbija, võib lepingu lõpetada ilma põhjendamata, esitades vastava taotluse 30 päeva jooksul. Lepingust taganemise periood kehtib:
    1. lepingutele alates päevast, mil müüja on kauba omandiõiguse üle andnud (tarninud kauba) tarbijale või mõnele muule tellimuses nimetatud kolmandale isikule, välja arvatud vedaja;
    2. lepingutele, mis hõlmavad rohkem kui ühte tellimuses sisalduvat toodet, olukorras, tooted toimetati tarbijale eraldi, alates päevast, mil müüja loovutas (tarbijale üleandmise teel) viimase toote omandiõiguse tarbijale või tellimuses näidatud kolmandale osapoolele, välja arvatud vedaja;
    3. lepingutele, mis hõlmavad toodete regulaarset tarnimist teatud perioodi jooksul, alates päevast, mil müüja loovutas (tarbijale üleandmise teel) esimese toote omandiõiguse tarbijale või tellimuses näidatud kolmandale osapoolele, välja arvatud vedaja;
  2. Lepingu võib lõpetada, kasutades käesoleva eeskirja lisa nr. 1 või esitades kirjaliku taotluse, mis näitab selgelt soovi leping lõpetada.
  3. Lepingu lõpetamise taotlus tuleb esitada  e-posti teel info@fera.ee.
  4. Kui taotlus saadetakse müüjale enne lõpetamistähtaja lõppu, loetakse lepingu lõpetamise taotlus õigeaegselt esitatuks, isegi kui müüja ei ole seda kätte saanud.
  5. Lepingu lõppemisel tagastatakse ostjale tagastatud kauba eest tasutud summa,  hiljemalt 14 päeva jooksul alates sellest, mil müüja sai ostja lepingu ülesütlemise taotluse. Tasutud summa tagastatakse sama makseviisiga, millega see algselt tasuti, välja arvatud juhul, kui ostja on selgesõnaliselt nõustunud makstud summa tagasi saama muul viisil. 
  6. Ostja ei maksa kauba tagastamise kulusid.
  7. Kui müüjal ei ole võimalik tagastatud kaupa tarbijalt vastu võtta, võib müüja tagasimakseprotseduuri peatada kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kauba tagastamise tõendi saamiseni, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
  8. Kui tarbija on edastanud e-posti teel teabe lepingu lõpetamise soovi kohta, saadab müüja tarbijale viivitamata e-kirjaga kinnituse, et soov on laekunud. Kui lepingu lõpetamise taotluse kättesaamise kohta ei ole müüjalt kinnitust saadud, ei ole esitatud taotlus kehtiv.
  9. 30 päeva möödudes, lugedes päevi käesoleva peatüki 1 osas sätestatud korras, lõpeb lepingu katkestamise periood.
  10. Kui tarbija lõpetab lepingu, peab ta mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingu lõpetamise taotluse müüjale esitamisest saatma välja tagastatavad tooted. Kaup loetakse õigeaegselt väljasaadetuks, kui kaup on välja saadetud mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamise avalduse esitamist müüjale.
  11. Tarbija peab koos Lepingu lõpetamise avaldusega saatma e-kirjaga raha tagasimakse vormi ning sisestama sellele pangakonto numbri, kuhu ta soovib saada tagastatava Kauba eest tagastatava summa.. Lepingust taganemise taotluses täpsustamata jäetud pangakonto number ei mõjuta tarbijapoolse lepingu lõpetamise kehtivust. Sellisel juhul tagastab müüja kõik tellimuse tagastamisega seotud kulud, sealhulgas toodete müügihinna, kohaletoimetamiskulud ja muud § 4 lõike 2 punktis c nimetatud kulud samal viisil, mil tarbija maksis tellimuse eest. Tarbija nõusolekul võib müüja tekkinud kulud muul viisil hüvitada.
  12. Lepingu lõpetamise vormi näidis on esitatud käesolevate Reeglite lisas nr 1.
  13. Ostjal ei ole õigust lepingut lõpetada, kui:
    1. kui teenuse objektiks on toode, mis on kiiresti riknev või millel on lühike säilivusaeg;
    2. kui teenuse objektiks on toode, mille pakend avati pärast kohaletoimetamist, mis on müügil suletud pakendis ning mida pärast pakendi avamist ei saa tervisekaitse- või hügieeninõuete tõttu tagastada;
    3. kui teenuse objektiks on esemed, mis on oma olemuselt lahutamatult seotud teiste esemetega.
  14. Tarbija vastutab täielikult esemete väärtuse kahanemise eest, kui neid ei kasutata ettenähtud otstarbel, nende parameetrite või funktsionaalsuse piires.
  15. Kauba tagastamiseks peab ostja kauba nõuetekohaselt pakkima nii, et see oleks kaitstud, ning toimetama selle (sh dokumendi, mis kinnitab kauba ja kõigi tagastatava kauba juurde kuuluvate tarvikute ostmist)  ja võtke ühendust e-posti teel, kasutades järgmist linki. Juhul, kui tagastatav kaup sai kahjustada tagastamise ajal, on puudulikult komplekteeritud või selgelt näha, et seda on kasutatud mittesihtotstarbeliselt või mitte selle parameetritele ja funktsionaalsusele vastavalt, jätab müüja endale õiguse nõuda ostjalt hüvitist vastavalt kehtivatele seadustele.
  16. Kui leping sõlmiti väljaspool müüja tegevuskohta ja kaup toimetati ostja elukoha aadressile, kus ostja lepingu lõpetamise ajal elas, peab müüja kaubale ise järele tulema, kui kaup on sellist laadi, mida ei ole võimalik tavapärasel viisil posti või kulleriga saata.

 

  • 8 KAEBUSED
  1. Müüja kohustub kauba kohale toimetama ilma defektide ja kahjustusteta. Kui saadud tootel tundub olevat defekt või puudus, saab ostja kasutada järgmisi õigusi:
    1. teavitama puudustest, toetudes käesolevate reeglite 6. peatükis kirjeldatud garantiile;
    2. teavitama puudestest, toetudes defektsete toodete tagastamise õigusele (kaebemenetlus).
  2. Müüja vastutab ostja ees järgmistel juhtudel:
    1. Tootel ei ole omadusi, mis sellel oma otstarbe õigustamiseks olema peavad või mis olid mainitud tootekirjelduses, või on toode need omadused ettenägematute asjaolude tõttu minetanud;
    2. Müüja ei toimeta kaupa ostjani, sealhulgas proove või näidiseid;
    3. Toode ei sobi, kuid ostja teavitas müüjat lepingu sõlmimisest ning müüjal ei olnud sellele vastuväiteid;
    4. Ostjale anti üle puudulikult komplekteeritud toode;
    5. Toode kuulub kolmandale osapoolele või sellel on kolmanda osapoole tõttu piiratud kasutusõigused.
  3. Kui ostja on ühtlasi tarbija, peetakse müüjat pärast kauba kohaletoimetamist toodete defektide eest vastutavaks ühe aasta jooksul alates kauba kohaletoimetamisest.
  4. Kui ostja on ühtlasi tarbija ning tootel on defekte, on ostjal õigus:
    1. nõuda defektse toote asendamist kvaliteetse tootega, seda ka juhul, kui müüja pakub välja defekti kõrvaldamise;
    2. nõuda toote puuduse kõrvaldamist, seda ka juhul, kui müüja pakub välja toote väljavahetamise, välja arvatud juhul, kui defekti kõrvaldamine ei ole võimalik või kui defekti kõrvaldamise kulud oleksid suuremad või toote väljavahetamise kulud.
  5. Kui algatatakse kaebemenetlus, st tootja või maaletooja garantiid ei kasutata, katab kauba tagastamise kulud ostja.
    1.  Kui kaebus osutub põhjendatuks, hüvitab müüja saatmiskulud.
  6. Kui ostja soovib toote tagastamise õigust kasutada, kohustub ta tagastama ka kõik toote juurde kuuluvad lisad ja garantiikaardi.
  7. Kaebusi poest ostetud kaupade kohta, samuti kaebusi, mis on seotud veebiteenustega (näiteks valesti vormistatud ostukorv või valesti arvutatud tellimuse kohaletoimetamise hind), saab esitada telefonil +372 69 914 49,  või e-posti teel aadressil info@fera.ee.
  8. Garantii kasutamiseks peab ostja toodet nõuetekohaselt kaitsma ja pakkima ning saatma selle (lisades ostu kinnitava dokumendi koopia ja kõik tootega seotud lisatarvikud ning garantiikaardi) 
  9. Müüja vastab ostja kaebusele 14 päeva jooksul alates selle saamisest ning pakub välja võimalused olukorra lahendamiseks. Kui müüja ei vasta ostja kaebusele määratud aja jooksul, loetakse ostja kaebus rahuldamisele kuuluvaks.
  10. Kui toote puudused kõrvaldatakse või toode asendatakse kvaliteetse tootega, toimetab müüja selle ostjale oma kuludega.
  11. Kui ostja on tarbija, kehtib toote asendamise või toote puuduste kõrvaldamise nõue 1 aasta jooksul alates puuduse ilmnemise kuupäevast. Kui ostja on tarbija, ei tohi ostja õigus nõuda toote väljavahetamist või kõrvaldada toote defekte lõppeda varem kui 2 aastat alates kauba ostjale kohaletoimetamise päevast.
  12. Tarbijal on õigus kasutada kohtuväliseid kaebuste esitamise ja heastamise menetlusi. Müüjalt ostetud toodete kohta saab tarbija esitada kaebuse riiklikule tarbijakaitsele (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Leedu, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks.  (85) 279 1466, veebisaidil www.vvtat.lt (ka riikliku tarbijaõiguste kaitseteenistuse piirkondlikesse allüksustesse maakondades) võib esitada kaebuse, kasutades Euroopa Liidu EGS veebiplatvormi, mis on kättesaadav järgmisel aadressil: https://ec.europa.eu/co]nsumers/odr/.

 

 

  • 9 ISIKUANDMED
  1. Ostjate isikuandmete vastutav töötleja on UAB Etina A. Goštauto g. 8-220, LT-01108 Vilnius, registreeritud eraõigusliku juriidilise isikuna Leedu Vabariigi Riikliku Ettevõtlusregistri „Registrų centras“ Vilniuse filiaalis, juriidilise isiku kood 304013375, käibemaksukohustuslase kood.
  2. FERA.EE e-poes tellimuse sujuvaks esitamiseks on vaja eelnevat vabatahtlikku nõusolekut tellimuse täitmiseks vajalike isikuandmete töötlemiseks vastavalt isikuandmete kaitse määruste kehtivatele sätetele. Isikuandmete vastutav töötleja, Etina UAB, on registreeritud isikuandmete vastutavate töötlejate registris. Müüja tunnuskood - P6779, registreerimise kuupäev - 15.10.2015.
  3. Isikuandmete haldaja töötleb poe veebilehe ja muude suhtlusvormide kaudu järgmisi Ostja isikuandmeid: eesnimi, perekonnanimi, elukoha aadress, tarneaadress, e-posti aadress, telefoninumber.
  4. Isikuandmete esitamine on vabatahtlik, kuid see on vajalik konto loomiseks ning Tellimuste Müüjale esitamiseks ja töötlemiseks.
  5. Tellimuse ja Lepingu täitmiseks võib Müüja edastada Ostja vajalikud isikuandmed kullerteenuse pakkujale. Muudel eesmärkidel, sealhulgas turunduse eesmärgil, võib Ostja isikuandmeid kasutada ainult Ostja selgesõnalisel nõusolekul. Selle nõusoleku võib Ostja igal ajal oma algatusel lõpetada.
  6. Ostjal on õigus: kontrollida töödeldavate isikuandmete sisu, neid muuta, taotleda nende töötlemise peatamist, taotleda töödeldavate isikuandmete eemaldamist, taotleda nende töötlemise piiramist ja edastada töödeldavad andmed teisele haldajale. Eespool loetletud õiguste kasutamiseks peab Ostja kasutama kontol olevat vormi või saatma e-posti aadressile info@fera.ee teate selle kohta, milliseid õigusi ta soovib kasutada.
  7. Täiendav teave isikuandmete kohta, sealhulgas konkreetsed teabekohustused (sealhulgas Tingimuste punktis 6 osutatud õiguste ulatus) ja teave küpsiste kasutamise kohta on leitav Privaatsuspoliitikast, mis on leitav aadressil www.fera.lt/privatumo-politka.html.
  8. Müüja esitab Ostja taotlusel, võttes ühendust e-posti aadressil info@fera.ee , Ostjale teavet:
    1. Tehnilised meetmed, mida Müüja kasutab selleks, et takistada volitamata isikute juurdepääsu elektrooniliselt saadetud isikuandmetele ja nende muutmiseks;
    2. üksus, kellele Müüja on usaldanud isikuandmete töötlemise, selle ulatus ja andmete edastamise kuupäev, kui Müüja on sõlminud selle üksusega lepingu andmete töötlemiseks.
  9. Kui Müüja saab teavet, et Ostja kasutab elektrooniliselt pakutavaid teenuseid reegleid või kehtivat õigust rikkudes (keelatud), võib Müüja töödelda andmete saaja isikuandmeid ulatuses, mis on vajalik Ostja vastutuse tuvastamiseks, tingimusel, et sellele on lisatud tõendid infovahetuse saamise faktide ja sisu kohta.
  10. Müüja võib teavitada Ostjat tema lubamatutest toimingutest, nõudes nende viivitamatut lõpetamist, samuti võib ta kasutada käesoleva paragrahvi punktis 9 sätestatud õigust.

 

  • 10 LÕPPSÄTTED
  1. Kaupluse veebilehel kuvatavad tooted ja nimed võivad olla registreeritud kaubamärgid ja neid kasutatakse ainult identifitseerimise eesmärgil.
  2. Nende Tingimustega nõustudes kinnitab Ostja, et Ostja enda poolt Ostja autentimiseks esitatud isikuandmeid võidakse edastada kolmandatele isikutele ning et neil kolmandatel isikutel on juurdepääs Ostja kontole ja Ostja isikuandmetele, et aidata Ostjal esitada vajalikku teavet või muuta või esitada Tellimust.
  3. Müüja jätab endale õiguse nende Tingimuste muutmiseks. Ostutingimuste muudatused jõustuvad mitte varem kui 7 päeva pärast seda, kui muudetud eeskirjad on kättesaadavad Müüja kaupluse aadressil www.fera.ee, tingimusel, et Ostja on esitanud tellimused vastavalt eelmistele eeskirjadele enne käesolevate eeskirjade jõustumist. Tellimuse esitamisel on Ostja kohustatud lugema ja aktsepteerima Tingimusi. Reeglite muutmise korral teavitatakse Ostjaid, kes on loonud Poes kontod, reeglite muutmisest esimesel sisselogimisel kontole pärast reeglite muutmist ning neil palutakse nõustuda uute Tingimustega. Reeglite uute muudatuste vastuvõtmisest keeldumine tähendab lepingu lõpetamist seoses Ostja konto säilitamisega Poes. Uute tellimuste esitamiseks Poes peab Ostja nõustuma uute reeglitega.
  4. Tellimuse andmete kogumine, kaitsmine ja esitamine toimub e-posti teel. Turvalisuse huvides on Poe veebiaadressil www.fera.ee olevad tellimuste andmed kättesaadavad ainult neile Ostjatele, kes on loonud Konto.
  5. Käesolevate Tingimustega nõustumine tähendab ka Ostja nõusolekut saada teavet, mis on seotud Tellimuse täitmisega.
  6. Ostutingimused jõustusid 30. aprillil 2018. Enne käesolevate Ostutingimuste jõustumist kohaldatakse esitatud Tellimuste suhtes Tellimuse esitamise ajal kehtinud Ostutingimusi.
  7. Juhtudel, mida käesolevad Tingimused ei hõlma, võivad vastavalt Ostjatega sõlmitud lepingutele ja muudele Leedu Vabariigi õigusaktide sätetele, välja arvatud juhul, kui on saadud Ostja nõusolek, kohaldada eraldi sätteid, kui tarbija õiguste kaitse on tagatud.
  8. Müüja tegutseb vastavalt Leedu Vabariigi õiguslikele nõuetele, välja arvatud juhtudel, mida käsitleb Euroopa Liidu üldine andmekaitsemäärus (GDPR). Käesolevate Tingimuste sätteid, mis käsitlevad tarbijate õiguste kaitset, kohaldatakse niivõrd, kuivõrd pakutav kaitse on kooskõlas selle ELi õigusega, kus Kasutaja asus Tellimuse esitamise ajal, käesoleval juhul selle ELi riigi õigusega, kus Kasutaja asus Tellimuse esitamise ajal.
  9.  Kõik käesolevate Tingimuste täitmisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui 20 (kahekümne) kalendripäeva jooksul kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

 

Lisa nr. 1 - Lepingu lõpetamise vorm - allalaadimiseks.

Klientų atsiliepimai